Přítelkyně bere pervitin
Tom
Dobrý den ,mám prytelkyni která jiz delsi dobu uziva pervitin ,,mam pocit ,,ze by s tim chtela zkoncit ,, ale zatim mi ani nepriznala ,ze pervitin uziva ,,ale ja to vim ,v noci se poti studenym potem cuká sebou spí neklidne spise skoro nespi..Prosim o radu jak zacit ,,jak ji pomoci atd k drogam se dostane vzdy pres byvaleho pritele..Bydlime kazdy zvlast a vzdy rika ,,ze u me ji je dobre zapomene na starosti atd,,ale kvuli jejimu synovi a jeho skole a konickum se zatim stehovat nechce..Predem diky za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Tome.
Pokud přítelkyně zatím ani netuší, že Vy o jejích konzumacích víte, těžko říct, jak na Vaše zjištění bude reagovat, jestli bude chtít Vaší případnou pomoc a zda bude vůbec ochotná svůj problém řešit.
Netuším, kde žijete a jak dalece do této problematiky vidíte, zda máte dostatečné informace. Určitě by nebylo od věci, než se na přítelkyni obrátíte s tím, že vše víte a jste ochoten ji pomoci - vše probrat s odborníkem. Doplnit si tak informace, poradit se jak vhodně komunikovat, poradit se kdy a za jakých okolností vše partnerce říct, informovat se možnostech, které by partnerka mohla využít, pokud by se rozhodla své potíže řešit atd. Osobní kontakt poskytuje více potřebného prostoru.
Zdali je pro Vás dostupnou Praha, můžete se obrátit na naše zařízení určené partnerům a rodičům závislých osob a s kolegy vše co je aktuálně třeba nezávazně a bezplatně probrat. Níže kontakt. Pokud žijete někde jinde, tak napište znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vám vyhledat jiné vhodné zařízení.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
Poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části, viz mapa.
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 19,00 (nutné objednání předem)
Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně. Více informací o poskytovaných službách naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, v případě, že budete potřebovat jiný kontakt nebo se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
S pozdravem MK