THC
anonym
Ahoj
Mam dva dotazi prvni je celkem jednoduchý. Takže zaprvé. Je mi patnáct kouril jsem marihuanu asi 4 mesice pravidelně každý. Pátek (samozrejme jsem nejdriv z ruznych zdroju zjistil ryzika) prestal jsem na novy rok kvuli planovane operaci v dubnu zajma me jestli jsou psichicke nasledky jako horší schopnast pamatovat si a nepozornos trvale po pripade za jak dlouho odezní. A zadruhe zjistil jsem ze v den kdy se z kouřim a nasledujici dva dny jsem dutej jak bambus ale vypozoroval jsem u sebe ze potom jsem soustredenejsi a and mam i zlepsenou schopnost rychle resit matematicek problemi je to teoreticky mozne nebo jsem si to jen vsugeroval??
Predem dekuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Vaše první otázka vypadá jednoduše, ale není. Mozek je srtašně složitý systém, každý funguje trochu jinak a kombinace všech vlivů pokaždé způsobí trochu jiné následky. Pravděpodobně - s jistotou to totiž opravdu říct nejde - se časem, v řádi měsíců, zlepší Vaše krátkodobá paměť (která bývá THC nejvíce narušena) a poruchy pozornosti. Na druhou stranu je třeba říct, že ve Vašem věku ještě stále mozek dozrává a není tak úplně jasné, co se mohlo intenzivním kouřením změnit nenávratně.
Co se týče druhé otázky, je spíš pravděpodobné, že v kontrastu s tím, jak ztěžka Vám to myslí když jste pod vlivem nebo těsně po tom, připadá Vám pak normální výkon skvělý. Prostě jen platí, že "mezi slepými jednooký králem".