extáze
kosoook
Dobrý den. Dal jsem si extázi 3x za měsíc a mám pocit jako bych byl hloupější. Krátkodobá pamět taky docela zhoršení. Moc to nechci řešit a pitvat se v tom, tak se jen ptám za jak dlouho se to dá do normálu ted je to 7dní od poslední pilulky a pamět furt na nic.Děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za otázku.
Není obvyklé, aby bylo po třech experimentech s extází patrné poškození krátkodobé, chcete li také operativní, paměti. Bylo by však třeba nejdříve analyzovat, co přesně za látku jste užil, protože to, co se většinou pod označením extáze nabízí, bývají různé směsi všeho možného. Pocit zhloupnutí je těžko uchopitelný dotaz. Z čeho tak usuzujete? Někdy se prostě cítíme lépe, jindy hůře. A experiment s drogou s tím může souviset, nebo také nemusí. Někdy ke zhoršení paměti stačí únava, nebo třeba dehydratace.
Jedno je jisté - užívání drog vede vždy ke zhoršení zdravotního stavu, včetně funkcí mozku. Dříve, či později. Proto si jejich užití dobře rozmyslete.
Kdybyste měl pocit, že se váš stav nelepší, určitě zajděte k lékaři. Užití drogy může mít vliv na některé dosud skryté indispozice a může urychlit projev nějakého onemocnění.
Snad vám to takto stačí.
S pozdravem J.Chudomel