mdma v krvi pred zakrokom
martin
Dobry den, 9.2 v piatok idem na akciu kde si chcem dat 0,5 gramu MDMA.....o tyzden v piatok mam ist na liposukciu brucha kde mi budu podane aj atb....budem mat po tyzdni mdma este v krvi a moze to mat nejake kontraindikacie ? Vdaka za odpoved

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
v krvi pravděpodobně nebudete již mít žádnou měřitelnou hladinu MDMA či jeho metabolitů. V moči by však ještě detekovatelné mohly být.
Nicméně, pokud Vás čeká operace, pak bych Vám určitě nedoporučoval užití MDMA a zvláště ne v tak krátké době před ní a to zejména z důvodů toho, jak MDMA zatěžuje organizmus, jeho metabolické funkce  (játra) a eliminační funkce (ledviny). Dále samozřejmě užití MDMA přímo zatěžuje organizmus hypertermií, dehydratací, stimulačními efekty atd., což samozřejmě není před operací ideální.
Nikdo Vám nemůže nic zakázat, nicméně, na Vašem místě bych si užití pečlivě promyslel a to nejen pro tuto příležitost, ale i pro příležitosti následující.
Stačí to takto?
S pozdravem
Zbyněk Oktábec