Léčebna
Lola
Dobrý den,potřebovala bych poradit. Můj přítel je závislý na heroinu. Již jednou se ze závislosti léčil a teď u něj došlo k recidivě. Zkoušel abstinovat doma, ale nikdy se mu to nepodařilo. Moc si přeje žít normální život, ale je to všechno jak začarovaný kruh, z kterého nemůže vyskočit. Oslovili jsme léčebnu kde se v minulosti léčil, ale tam je čekací doba 11 týdnů. Nevím zda je to běžná doba, každopádně je to dlouhá doba. Můžete mi poradit jestli je nějaká léčebna, kde je čekací doba kratčí. Nebo alespoň nějaké jiné léčebny, které bychom mohli oslovit. Mám o něj strach, trpí deprasemi a stále častěji mluví o sebevraždě. Předem moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lolo.
Někdy bývají čekací doby opravdu dlouhé s ohledem na kapacitu. Můžete zkusit oslovit i jiná zařízení, zda by čekací doba nebyla třeba kratší.
Netuším, kde žijete. Nejjednodušší způsob je obrátit se na Kontaktní centrum pro uživatele drog (bývají ve všech větších městech) a nechat si se zprostředkováním pomoci. Pracovníci K-center jsou většinou s léčebnými zařízeními v kontaktu a spolupracují na tvorbě pořadníku. Pokud nevíte, kde u Vás Káčko je, tak napište, kde žijete, pokusíme se Vás na nejbližší nasměrovat. Nebo se sama podívejte sem: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat okres, kraj, město a druh (Kontaktní centrum). K-centra poskytují bezplatné služby.
Seznam veškerých léčebných zařízení naleznete také v této databázi: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat okres, kraj, město a druh (v tomto případě Psychiatrická léčba nebo Terapeutická komunita).
Přeji, aby se vše potřebné podařilo brzy vyřídit. Oběma dostatek sil!
S pozdravem MK