divny stav
lale
kdyz je znamemu zle (spis psychicky) nic se mu nechce delat ani mluvit...ae predavkovany neni...tak cim to je? nebo jak mu pomoc aby mu bylo lip?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Píšete na Drogovou poradnu, takže předpokládám, že Váš kamarád je uživatel drog (?).
Napište prosím více informací - kolik mu je let, jaké drogy bere a jak dlouho, jestli je teď pod vlivem nějaké drogy a kolik cca užil, zda má nějaké další potíže atd, zda se léčil s nějakou psychickou nemocí, zkrátka vše podstatné co o něm víte, také jaká města máte v dosahu, abychom věděli jaký kontakt na odbornou pomoci Vám poslat.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se (můžete využít skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu).
S pozdravem MK