Marihuana
David 18
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co mam dělat? Uz nějaký ten pátek rekreačně užívám marihuanu, budou to tři roky. V průměru vykourim jeden gram za den. Muže to mít nějaké trvale následky. David 18

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Davide.
Tak samozřejmě riskujete riziko psychické závislosti, zhoršení paměti, případně nějaké psychické potíže, somatické potíže.
Doporučuji pročíst tento web: www.koncimshulenim.cz - za prvé tam naleznete plno užitečných informací a za druhé můžete zkusit on-line léčbu.
Pokud byste chtěl raději vše řešit v osobním kontaktu, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení - informace a koktat viz přiložený odkaz: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/komu-je-dst-urcen.html
Zdali žijete někde jinde, tak v databázi kontakty na léčebná zařízení zde: www.drogy-info.cz (v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město, druh). Nebo napište znovu a uveďte, o jaká města by šlo (větší), pokusíme se Vás někam nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK