THC
mr.noobody
Mám dotaz kouřím marihuanu pravidelne každý pátek cca 3-4 měsíce a za 4 Měsíce jdu na operaci před kterou mi budou brát krev. Zajma mě za jak dlouho nepůjde detekovat THC z mojí krve.
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC, se pohybují v těchto přibližných obdobích:
detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny: jako u krve
Uvedené údaje jsou údaje pouze orientační, může to být velmi individuální s ohledem na individualitu jedince, kvalitu konkrétní konzumované drogy a frekvenci předchozího užívání.
Před samotnou operací Vás budou čekat předoperační vyšetření, také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog. Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace. Pokud je operace plánovaná a Vy už teď víte, že Vás čeká za 4 měsíce, doporučuji už teď vysadit a nechat tělo, aby se opět dostalo do své rovnováhy. Nejdete na operaci určitě pro nic za nic, přijde mi zbytečné, pokud máte zdravotní potíže organismus ještě zatěžovat drogami. Pro organismus, včetně psychiky je konzumace jakýchkoliv drog vždy velká zátěž.
Mrkněte se na tento web: www.koncimshulenim.cz - můžete tam pročíst užitečné informace a také zkusit on-line léčbu, třeba Vám to s vysazením pak půjde o něco lépe.
Tak držím palce, jak s udržením abstinence, stejně tak se zdravím.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK