detoxikace
Zyzz
Dobrý den,
mám dotaz: jakým způsobem nejlépe důkladně vyčistit organismus?
Začal jsem užívat ostropestřec na očistu jater, ale rád bych se dozvěděl o dalších možnostech jak dát tělo komplexně do pořádku.
Bohužel jsem po dvou měsících abstinence včetně alkoholu znovu uklouzl a zkonzumoval za jeden večer spoustu kokainu, trochu pervitinu a hojně to vše zalil vodopádem alkoholu
Byla to taková kombinace, při které jsem rád, že jsem to přežil.
Díky za pomoc!

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za otázku.
Předně, gratuluji k abstinenci. Z Vašeho uklouznutí je však potřeba si vzít ponaučení, popřemýšlet o tom, co ho spustilo a pro další postup si vzít z toho příklad, čemu se například vyhnout, kam nechodit. Jednuduše popřemýšlet o tom, co se za ní skrývá... Z toho si vzít příklad a pokusit se takovým situacím dále vyhnout...
Ano, ostropestřec je dobrá volba pro začátek. Na ochranu jater a zlepšení jaterních funkcí je možné užívat také třeba Essentiale Forte a podobné přípravky. Pokud jde o další přípravky je vhodné zvolit např. Milgamma N (komplex vitamínu ze skupiny B) a nějaký multivitamín. Já vždy doporučuji Supradyn (ať už rozpustný nebo v tabletach), protože jako jeden z mála byl dříve registrován jako léčivo nejen jako doplněk.
K Vaší skryté poznámce - bohužel já osobně nic o této komunitě nevím, zkusím se poptat kolegů a pokud něco zjistím, pak sem přidám další informace.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec