prosim o pomoc
boris
je mi 15 mel sem rymu a tak sem sel k doktorce ale ona uz je starsiho veku a dala mi antibiotika na neco v krku a za tyden mam prinist moc v pondely a pred vanoci me kamos donutil skusit travu chtel bych prosim vedet jestli mi tam zisti ze mam THC v moci a jestly ho tam vubec mam ... bojim se hulil sem jen proto ze mi kamos rekl ze kdyz si snim zahulim prestane prosim o pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Borisi.
THC se dá z tělních tekutin prokázat v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 1 až 30 dní (při občasné konzumaci cca do 14 dní)
detekce krev  = do 14 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
detekce sliny = totožná jako u krve
Uvedené údaje jsou pouze údaje orientační, může to být hodně individuální. Záleží na frekvenci předešlé konzumace, kvalitě konzumované drogy a na schopnosti organismu se s procesem odbourání vypořádat.
Při běžných lékařských prohlídkách a kontrolách se přítomnost drog nezjišťuje.
Znepokojuje mě, ale Váš velmi nízký věk. Konzumace čehokoliv v takto nízkém věku sebou nese vždy plno rizik v mnohem větší míře než u dospělých osob. Nechat se přemluvit kamarádem bylo nerozumné, měl byste to pro příště řádně zvážit, zda máte chuť se dostat do problémů, které za to ve výsledku vůbec nestojí.
Mějte se zatím hezky a buďte na sebe opatrný!
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Nebuďte zoufalý, spíš se zamyslete nad tím, zda tento kamarád, je opravdu kamarád...
S pozdravem MK