kokain
patoool
Asi 2 roky uzivam Kokain. Bolo obdobie ked som pil pritom ze som minul strasne vela penazi natom.Bavim sa o tisickach eurach.Teraz mam koli tomu len dlhy , chcem sa zmenit skoncit a tym ale stale sa dostanem do styku s tym a kazdy druhy den si dam linku.Potom mam len depresiu a pisem taketo prispevky.Ako mam s tym skoncit nadobro?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud máte chuť přestat s kokainem a opakovaně se Vám to svépomocně nedaří, doporučuji vyhledat odbornou pomoc a nechat si s tím jednoduše pomoci. Není to žádná ostuda, naopak zodpovědné řešení problémů, které ve spojitosti s konzumací máte.
Seberte odvahu a vyhledejte co nejdříve pomoc. Pokud žijete na Slovensku, můžete se mrknout na web (odkaz níže) - v  rubrice Pomoc a podpora - podrubrika Adresář organizací si najděte zařízení, které máte v dosahu.
http://www.infodrogy.sk
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete.
S pozdravem MK