Odpověděli jste opravdu mě?
Smažka Seifi
Před asi třemi dny jsem zde zadával dotaz pod názvem (Na křížovku subáčem? kód odpovědi: 118582), ale i když jsem se odpovědi dočkal celkem brzy, bohužel mi vlastně bylo odpovězeno na něco, na co jsem se vůbec neptal.
Musím Vás proto požádat, zda by jste se na můj původní dotaz mohli podívat ještě jednou.
Moc děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Omlouvám se, že má odpověď nebyla dostatečná. Reagovala jsem především na info ve skryté poznámce, kde jste uvedl, že se Vám podařilo 4 roky abstinovat. Přišlo mě proto škoda nepokusit se Vás motivovat k zamyšlení, zda se o abstinenci přece jen nepokusit. Také mě přijde rozumné, vše o čem píšete, více a podrobněji probrat s někým s kým jste již v minulosti spolupracoval, zná Vás, má o Vás více komplexních informací. Proto odkaz na konzultaci s předešlým zařízením, kde jste se léčil.
Obávám se, že pokud jste byl opakovaně ze substitučních programů vyloučen pro nedodržení daných podmínek a Vy sám již teď víte, že to s největší pravděpodobností bude podobné, možná by nebylo od věci se na celý Váš problém podívat více do hloubky, abyste se za prvé v tom sám lépe orientoval a za druhé se Vám podmínky a pravidla lépe podařilo dodržet. To je, ale o systematické terapeutické práci a to bohužel nejde moc vyřešit přes internet. Opravdu by bylo rozumnější a účinnější vše co potřebujete řešit v osobním kontaktu.
Ne všude je síť drogových služeb dostatečně pokryta. Naše organizace má ambulantní programy pouze v Praze. Ve Vaší lokalitě Vás mohu odkázat na Kontaktní centrum či Ambulantní adiktologické služby, kde byste mohl zkonzultovat případné možnosti, kam se obrátit. Nebo, jak jsem již zmínila, obrátit se na pracovníky z léčebného zařízení, kde jste se v minulosti léčil (což netuším, kde to bylo, možná jste spolupracoval i s uvedeným zařízením, na který dávám kontakt teď). Tato forma poradenství přes internet má své omezené možnosti, v tuto chvíli Vám bohužel, více napsat nemohu.
Kontaktní centrum Drug-out klub
Velká Hradební 13/47
Ústí nad Labem
Tel: 475 210 626, 475 211 483
Provozní doba:
Po - Čt       8.00 - 18.00
Pá              8.00 - 16.00
http://www.drugout.cz/kontaktni-centrum
Ambulantní adiktologické služby
Adresa totožná s K-centrem
Vedoucí služby: Bc. Ilona Šulcová
Tel:  475 210 626, 475 211 483
E-mail: drugout@volny.cz
Provozní doba:
Pondělí        9.00 - 18.00
Úterý          13.00 - 18.00     ordinace psychiatra
Středa          9.00 - 18.00     16.30 - 18.00 skupiny pro patologické hráče, 1x týdně
Čtvrtek       13.00 - 18.00     16.30 - 18.00 skupiny pro rodiče a blízké uživatelů služby
Pátek          dle objednání
http://www.drugout.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby
Rozhodně je velmi cenné a zaslouží si obdiv a respekt, že i přes to, že jste každodenní uživatel, se Vám podařilo žít ustálený život, máte práci, držíte si podnájem, napácháte trestnou činnost, to ne každý zvládne.
Přeji, ať se Vám podaří nalézt cestu k větší spokojenosti a dostatek sil ke všemu co budete potřebovat. Mějte se hezky.
S pozdravem MK