Pomo
Otheus
Dobry den jsem z prahy a jsem rad ue od povet byla tak rychla.spis potrebuji pomoci osobne ja uz na sobe pocituji vztekle nalady stres brecim z niceho nic a jsem zly na okoli pritelkine jse semnou rozchazi a chtel bych to napravit aby neodesla.muj tel kontakt xxxxxxxxx.
Moc do predu dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Na veškeré dotazy odpovídáme pouze prostřednictvím této Poradny, bohužel. Vaše telefonní číslo jsem záměrně umazala s ohledem na udržení anonymity, kterou se snažíme všem pisatelům zaručit.
Pokud potřebujete pomoc ve smyslu osobního kontaktu, můžete se ihned obrátit na naše Kontaktní centrum, které je v provozu každý den, tedy i dnes do 20hod. S kolegy můžete probrat vše, co aktuálně potřebujete, nebojte se na ně obrátit.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon:  283 872 186
Email:  kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té se sám svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK