Hubnutí na pervitinu
toxiccc
Znovu zdravím.
Chci se zeptat, jestli je normální shodit za jednu jedinou probděnou noc skoro deset kilo.
Piju hodně kávy, a četl jsem, že kofein v kombinaci s /pseudo/efedrinem urychluje metabolismus, ale nejsem si jist, jestli je normální večer vážit 52 kg a ráno 45 kg.
Samozřejmě si uvědomuji, že to zní jako úplná hloupost, jak mi bylo nesčetněkrát řečeno ze strany mých návykových přátel, ale posledních pár měsíců jsem si to průběžně ověřoval.
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Shodit za jednu noc 10 kilogramů na váze (pokud člověk nepřijde například o některou z končetin), možné není. Na druhou stranu, už v druhé větě dotazu píšete o sedmi kilogramech, což se zdaleka nerovná téměř deseti.
Pokud ještě uberete s tím, že jste se večer vážil oblečený, hodně najedený, s plným žaludkem tekutin a v těžkých botách, mohl jste ráno, pokud jste si odložil, možná vážit o těch 7 kilo, které zmiňujete, méňe.
Karel Gott běžně za svůj dvouhodinový koncert shodil až 3 kilogramy na váze. Nutno podotkout, že z většiny šlo o vodu, kterou mistr vypotil a vydýchal.
Patří li k Vaší běžné výbavě batůžek, či kožich, mohl jste se dostat i na těch 10 kilogramů. Otázkou zůstává, na jak kvalitní a kalibrované váze, či vahách, jste se vážil, a nakolik jste byl orientovaný.
Odpusťte nadsázku, teď vážně.
Všechno nasvědčuje tomu, že Vám tělo i psychika dávají jasně najevo, že pro Vás užívání pervitinu není to pravé. Měl byste zkusit nějaký čas abstinovat, nebo alespoň ubrat, jak jen to lze. V opačném případě riskujete, jestli tomu tak už není, že bude brzy zle a Vaše potíže se prohloubí.
K poznámce, užívání pervitinu oslabuje organizmus, včetně jeho obranyschopnosti, nevyjímaje alergie nejrůznějšího typu. Někdy se k běžnějším alergiím může přidat například i alergie na fosfor.
Odhaduji, že jste mojí předchozí odpověď (kód 915398), zřejmě nevzal vážně a odbornou pomoc nekontaktoval. Je to samozřejmě na Vás, ale zkuste nabídku znova zvážit.
Doporučuji Vám odpočinek, najíst, napít "nealka" a pořádně se vyspat.
Další doporučení z předchozí odpovědi platí i dnes.
Přeji Vám radostnější rok, kdykoli napište,
Amrit Sen.