na koho se obratit pro pomoc
pervitin
Dobry den,
Syn se mi priznal,ze bere perviton od 18 let a chtel by pomoct.Dnes mu je 21 a dostalo se to az tak daleko,ze udelal dluhy kam se podiva.Neni mozne se zaclenit do normalniho zivota,nechodi do prace,protoze se nemuze probudit.Dokaze prospat dva dny v kusr a kdyz se probete tak strasne ji,je agresivni a utoka z domu.Vrati se treba az za 3-5 dni vyhladovelej,zeslablej,spinavej a bez penez.Dokonce ho zatkla policie pred Vanoci za trstnou cinnost,ktera bude mi jeste nasledky.Mame ho radi a chteli by jsme mu nejak pomoct.Prisel sam a sam o ni o poprosol a vsechno nam rekl..Bohuzel,ale tvrdi,ze bez toho muze byt o vemz pochybuji.Syn bydli u babicky,ktera mi dnes volala,ze nasla u nej ve vecech balicky s praskem a nevi co ma delat.Jestli balicky vzit a schovat a nebo mu jen rict ,ze o tom vime,ze tohle ma doma.Prosim o radu na koho se obratit pro pomoc pri odvykani..Hlavne ne, aby to bylo v Brne,kam by musel dojizdet,od kud tohle vsechno vzeslo.Dekuji moc za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji, abyste se spojila Vy s K-centem buď v Brně, nebo případně Znojmě a využila poradenských služeb pro rodinné příslušníky. Můžete se zařízením osobně spojit a informovat se o možnostech, které by syn ve Vašem kraji mohl využít (mimo Brno), doplnit si informace o celkové problematice, zkonzultovat jak s ním vhodně komunikovat a jak ho k léčbě podpořit, vhodně motivovat. Poradenství můžete využít bez syna, tedy sama a poradit se jak vhodně pokračovat dál. Tyto služby jsou poskytovány nezávazně, bezplatně, lze i anonymně.
Kontaktní centrum Podané ruce, o. p. s.
Vídeňská 3, Brno
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel:  543 249 343, 775 889 919
(objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Vedoucí: Mgr. Blažek Petr
Tel: 608 371 131
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Kontaktní centrum Podané ruce, o. p. s.
Horní Česká 4, Znojmo
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel: 515 264 996, 732 625 592, 778 765 885
Konzultace probíhají pouze po předchozím telefonickém objednání na čísle 777 916 270. Konzultaci je možné po předchozí domluvě absolvovat i v podvečerním čase.
Email: kcentrum.zn@podaneruce.cz
Vedoucí: Mgr. Protivínská Zuzana
Tel: 777 916 270
http://znojmo.podaneruce.cz/kontakt/
Nežli se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace pro rodiče zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK