Testy na THC, praxe
Al
Mám dotaz týkající se testů na přítomnost THC. Jsem na zdravotnické škole, teď jsem ve 2.ročníku a další rok jdeme na praxi do nemocnice. Tak 2-4 do měsíce si zapálim marihuanu. Nevíte jestli nám budou dělat testy na THC a popřípadě jestli na sliny, moč či krev?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak to bohužel vůbec netuším. Záleží na vedení školy a nemocnice, kde máte praxi, jak se rozhodnou tyto záležitost sledovat a jakou formou.
Níže orientační doby případných detekcí z tělních tekutin:
moč - 1 až 30 dní (při občasné konzumaci cca do 14 dní)
krev -  do 14 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
sliny - totožná jako u krve
Podotýkám, že jde o údaje pouze orientační, může to být velmi individuální s ohledem na kvalitu konkrétní užité drogy, frekvenci předešlých konzumací a individualitě organismu, proto to nelze předem přesně určit.
S pozdravem MK