Zpověď Elvise Brčka
Elvis Brcko
Je sice pravda ze sem očekával trochu jinou odpověď ale tím spíše me to dovedlo k zamyšlení. Ty \\\"psychózy\\\" u me nebývají tak silne,abych sem kvůli tomu mel potřebu ublížit sobě nebo komukoliv jinemu a většinou je úspěšně ingoruji a dokážu fungovat jakoby se nic nedelo,popřípadě když je to tak silne,ze cítím ze bych to nezvládl tak se opiju,to my vždy pomůže všechny nepříjemné stavy a myšlenky vyhnat z hlavy. Ale právě to čeho se obavám,je to ze když bych v tom pokracoval tak by se to rozvinulo tak,ze bych už nemohl normálně žít,bez ohledu na to ze bych už nebral. V poslední době to hodně omezuji v ohledu na to jaký \\\"bomby\\\" sem dříve jel hlavně v začátcích. Můj rozjezd bych velice rychlý,už moje třetí jízda trvala týden v kuse a pak už se to pro me stalo běžnou věci a po delší době už sem si nedokázal představit,ze bych měl někdy přestat. Jenže to sem ještě neznal \\\"temnou stranu sily\\\" asi az po roce a pul sem zažil první toxickou psychózu která teda byla dost děsivá asi nejhorší co sem mel. Ale to sem se naučil ovládat popřípade prepijet to alkoholem. Asi posledních pul roku to omezuji,i když i tak toho beru celkem dost. Ale právě to co se mi stalo ted v sobotu me dost vyděsilo choval sem se jak totální \\\"mimoň\\\" a uvědomoval sem si to,ale nějak sem to nedokázal překonat už ani alkohol mi nepomohl. Nejvíc to užívám nosem (proto ta prezdivka Elvis Brcko) občas si zakourim z alobalu nebo zarovky a sem tam zobnu i nejakou tu kapsly,ale nitrožilně sem to ještě neměl,ale asi jen díky tomu ze mám příšerný strach z jehel. Někam do poradny nebo tak me to moc netahne ani bych neřekl ze by pro me bylo tak těžké přestat kdybych se zbavil okolního vlivu ale možná jak stě psal si to neuvedomuju.

Odpověděl: Amrit Sen
Elvisi, zdravím Vás,
dobře, že jste odpověď, která pro Vás nemusela být příjemná, nesmetl ze stolu. Rozumím i tomu, že se Vám nechce kontaktovat odbornou pomoc. Často bývá příčinou obava ze ztráty anonymity, přiznání problému před někým dalším, nebo strach, že na Vás bude někdo tlačit.
Ničeho takového se obávat nemusíte. Pracovníci těchto služeb jsou tu pro Vás a na Vaší straně. Popovídají si s Vámi o možnostech, jak situaci a potíže řešit, a pokud budete mít zájem, mohou Vám nabídnout spolupráci. Jak jsem psal, případná zakázka je pouze na Vás.
V každém případě se dozvíte mnoho užitečného, mimo jiné o tom, jak minimalizovat rizika, i kdybyste naopak "šlápnul na pedál" a "smažil "o stošest.
Přepíjení psychóz je dost riskantní řešení, protože přesto, že Vám doposud většinou, ale ne vždy, "fungovalo", neznamená, že Vám tato kombinace nemůže potíže naopak zhoršit.
Ani já Vás nehodlám k čemukoli přemlouvat, berte mojí předchozí odpověď, jako nabídku + informace.
Pokud nevezmete jasné signály, které Vám psychika vysílá, vážně, hlubší problémy a potíže se Vám nevyhnou.
Kontakt s odborníkem, který kope za Vás, za to stojí. Vaše volba, jestli to aspoň zkusíte.
Držím palce, kdykoli napište,
Amrit Sen.