co se 17 ti letou dcerou závislou na trávě
Gabča
Dobrý den, má 17 ti letá dcera je závislá na kouření marihuany. V minulosti experimentovala i s tvrdšími drogami jako pervitin a podobně. Jsem z ní už zoufalá existuje nějaké středisko převýchovy nebo tak něco? Děkuji za odpověď. Jsme z okresu Bruntál.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Gabčo.
Nejrozumnější bude obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog a tam v osobním kontaktu využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky (bezplatně, nezávazně, lze i anonymně) - informovat se o případných možnostech u Vás, o tom jak vše zařídit nebo si nechat se zprostředkováním pomoci.
Kontakty na K-centra v Moravskoslezském kraji níže, vyberte i to, která Vám bude dopravní dostupností nejlépe vyhovovat.
Kontaktní centrum Pod Slunečníkem
Hradecká 16, Opava
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 553718487
Bc. Antonín Daněk
http://www.podslunecnikem.cz/
Kontaktní centrum
Hřbitovní 12, Havířov
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 596884854
Mgr. Michal Fabian, DiS.
http://www.ssmh.cz/
Kontaktní centrum Renarkon
Zengrova 828/69, Ostrava
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 595627005, 602670789
Bc. Beáta Oravcová
http://www.renarkon.cz
Kontaktní centrum Renarkon
Pionýrů 1757, Frýdek - Místek
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 558628444, 606694244
Bc. Jakub Larisch
http://www.renarkon.cz
Kontaktní centrum KrystalHelp
Svatováclavská 7, Krnov
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 554620177
Bc. Martina Nováková, DiS.
http://www.krystalhelp.cz
Kontaktní centrum
Energetiků 940, pavilon A, Orlová
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 596511074, 737530777 (streetwork)
Po-Čt (9-15 hod), Pá (9-13 hod)
Petr Svěch
http://k-centrum-orlova.webnode.cz/drogy/
Kontaktní centrum
Revoluční 609, Třinec, 739 61
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 608613411
Rudolf Marosz
http://www.sancepodanaruka.cz
Veškeré kontakty na specializovaná odborná zařízení naleznete na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci.
Prozatím se můžete podívat na základní obecné informace pro rodiče zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, přeji, aby se vše začalo ubírat lepší směrem.
S pozdravem MK