Me velke dik poradně a zaroven dotaz zapal plic
Ladik
Zdravim už jsem vam sem psal s problemý s pervitinem už neberu nepotřeboval jsem detox a nic stačila podpora rodiny a hlavně pud sebezachovy..No a ted k věci naposled když jsem měl pervitin ktery jsem užival pouze přes nos blbě se mi dychalo mam pocit že mi zpusobil zapal plic je to realny?Dnes se to zhoršilo je mi blbě mota se mi hlava citim bolesti na hrudi i po uplne abstinenci od drog ..včetně marihuny kterou sem užival každej den už neuživam žiju klidnej život..až do ted hrozně se mi dycha mám problemy s křečema u srdce citim někdy i tlak v plicih někdy se mi i chvejou organy mam vyhledat lekařskou pomoc? Mam doktorovy zdelit moji minulou zkusenost s drogama? Zaroven chci poděkovat i vašemu teamu za podporu HODNĚ STE MI POMOHLI MÁTE ME DÍK. CO POMAHA NA ZAPAL PLIC? LZE NĚJAK ZLEPŠIT DECH JSEM NA TOM DOST BLBĚ. JE NA VAS NĚJAKY KONTAKT? RAD BYCH SE S VAMI TELEFONICKY SPOJIL. Děkují za odpověd. Ladik

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Ládíku.
Především za celý tým Drogové poradny děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba nám vždy udělá radost.
Dále, odpovídáme pouze prostřednictvím této poradny, telefonický kontakt přímo na nás není. Ale můžete se spojit s naším Kontaktním centrem, které je otevřeno každý den (i o víkendech a svátcích 13,00-20,00) a s kolegy zkonzultovat co potřebujete. Případně je osobně navštívit na uvedené adrese níže (Kontaktní centrum je součástí stejné organizace jako tato poradna na webu + mnohá další specializovaná zařízen www.sananim.cz ).
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186, 605 240 501
Email:kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Je skvělé, že se Vám svépomocně podařilo vše vysadit, máte můj obdiv.
Pokud pociťujete zdravotní potíže (viz popis v dotaze), doporučuji vyhledat lékařskou pomoci. Pokud by šlo opravdu o zápal plic (což takto nepoznáme, to lze zjistit pouze na základě vyšetření), tak je třeba, abyste byl v péči lékařů. Lékařům o své minulosti řekněte, nezapomeňte zmínit, kdy jste užil naposledy a co (kvůli případné kontraindikaci s léky).
Přeji, ať je Vám brzy zdravotně lépe a ať se Vám v další abstinenci daří.
Mějte se hezky a dostatek sil!
S pozdravem MK