pervitin
Honza12
Dobry den chtel bych se zeptat pervitin uzivam kazdy vikend nekdy i v tydnu cca 3 mesice pravidelne driv to bylo jednou dvakrat za mesic cca rok a pul naposledy jsem ho mel vcera chtel bych se zeptat jak dlouho je latka v moci a ve slinach?? Do prace bych mel jit za devet dni a nejspis me zamestnavatel posle na testy mockrat dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Honzo.
Nelze, to bohužel, přesně předem odhadnout. Možnost případné detekce vždy závisí na několika aspektech (frekvence /intenzita užití, kvalita konkrétní užité látky, schopnost organismu a jeho schopnost se procesem odbourání vypořádat) - tudíž to je opravdu velmi individuální záležitost.
Níže vypisuji orientační údaje detekcí z tělních tekutin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny)
detekce sliny = totožná jako u krve
Lze o údaje pouze orientační, jak jsem psala výše, je to individuální.
Můžete si na své náklady obstarat vlně prodejný test (amfetamin-test moč - tam se drží nejdéle) a v domácích podmínkách se sám otestovat, abyste věděl, jak si vedete a zda se obávat.
Stačí to takto?
S pozdravem MK