MDMA
s
Zdravím,
za poslední týden jsem si v rozsahu týdne vzal 3* půl tabletky MDMA. Nejdřív s jednodenní přestávkou, pak asi o 4dny později. Je to hodně nebezpečné? Co udělat pro zmírnění rizik? Nemůžu si takhle zničit mozek? Ve všech případech jsem dodržoval pitný režim,nikde jsem netančil, užíval si samotný stav a bádal ve své hlavě.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
není to ideální, samozřejmě. Třikrát za týden není úplně málo a pokud byste takhle často pokračoval, zvyšujete všechna rizika, která se k MDMA pojí. Především je to riziko vzniku závislosti, hlavně psychické, a propuknutí toxické psychózy. MDMA působí v mozku a provádí tam nepřirozené změny, proto se ne vždy vše uvede zase do původního stavu. Dalším rizikem je, že Vám relativně mírné účinky MDMA časeem nemusí stačit, až si na ně mozek zvykne, a snáze přesedláte na něco problematičtějšího. Víceo rizicích spojených s MDMA najdete zde: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html a http://www.extc.cz/extaze.html