marihuana
podělaljsemto
Dobrý den měl jsem obvyklý stav který zažívá mnoho uživatelů... Třes, zasekanost a bušení srdce, ale hrálo v tom roli více faktorů(viz. poznámka).
Chtěl bych se zeptat jestli by bylo dále možné thc užívat, třeba jen v malém množství.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, děkuji za důvěru.
Těžko říci, který z faktorů měl na Váš stav nejzásadnější vliv, pravdou je, že THC, obsažený v marihuaně, dokáže umocnit prožívání momentálních pocitů a projevů, takže stav, jak jej popisujete, není ničím vzácným a je jasným signálem, že marihuana nemusí být pro Vás to pravé ořechové.
Každopádně "zahulit si" při, nebo po extrémější fyzické, či psychické zátěži je vždy hazardem, stejně tak kombinace s dalšími psychoktivními látkami.
Každý člověk je jedinečný, a drogy na něj mohou působit různě, takže nedokážu posoudit, jestli si můžete dovolit drogy obsahující THC nadále užívat, byť v minimálním množství.
Každopádně se vyvarujte užívání, pokud nejste odpočatý, v klidu a pohodě, stejně tak kombinacím drog.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný, kdykoli napište,
Amrit Sen.