flashback?
abc
Dobrý den
Ptám se spíše ze zvědavosti. Je možné, že člověk dostane flashback z trávy? Je mi 23 řekněme třeba mezi lety 15-19 jsem hulil poměrně dost(určitě tak 4-5x týdně ale většinou se jednalo pouze o velmi slabé venkovní modely zejména v posledních letech). Nyní hulim velmi málo cca jednou tak za 3 měsíce a jen tak třeba 2 plíce na chuť. Přestal jsem hulit, protože jsem z ničehonic začal mít po trávě špatné stavy. Nyní jen příležitostně piju třeba 1 týdně v kamarádama v hospodě a tak jednou do půl roku si dám něco na party většinou MDMA a velmi malé množství.
Popisuji jen pouze aktuální stav naposledy jsme hulil tak před půl rokem. Hodně jsem se opil 4 dny zpátky a před rokem jsem měl naposledy houby. Poslední MDMA jsem měl tak zhruba 3 týdny zpátky a bylo tak jakože nevim maximálně tak necelá 0,1 prostě hrozně málo
A dneska třeba tak hodinu zpátky mi z ničehonic začal divný stav ale přesně takový, jaký si pamatuji když jsem právě kdysi byl hodně zhulený třeba z bongů(ale podotýkám, že tento stav jsem měl naposledy tak třeba v těch 19 letech, Od té doby jsem se myslím pořádně nezhulil ani jednou). Mám dokonce i klasické fyzicé příznaky jako sucho v puse a přijde mi, že mám i klasické \"zhulené\" oči. Neříkám, že to je vyloženě záporné, ale spíš bych to přirovnal k těm horším stavům po hulení co si pamatuji, jsem takový zasekaný mám takové to typické zacentrované vidění ze stran jestli víte co myslím :) a tak no zkrátka si opravdu přijdu, jak kdybych si třeba dal brko. Ptám se zejména, jestli to je vůbec možné - Vždycky jsem to považoval za fámu a ještě po takhle dlouhé době opravdu z mého pohlednu bez nějekých větších momentálních příčin. Ještě teď když to přijdu fakt jak kdybych se fakt hodně zhulil myslím, i kdybych se ted s někym bavil tak by si to myslel.
Děkuji za odpověď a hezké svátky

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Možné to je, těžko říci, jestli jde právě o flashback, nebo jestli je příčina Vašeho stavu jinde. Pokud by popisované projevy v krátké době neodezněly, nebo se měly opakovat, měl byste navštívit lékaře, nejlépe psychiatra a otevřeně se mu svěřit se všemi okolnostmi, které by mohly se stavy souviset.
Doporučuji Vám v nejbližší době vynechat všechny drogy, nejlépe včetně alkoholu, protože existuje riziko, že se potíže mohou opakovat a přejít v psychické onemocnění, ke kterému můžete mít z nejrůznějších příčin předpoklady, a jehož léčba by mohla být náročná.
Po všech zkušenostech, které máte za sebou, byste měl být k sobě ohleduplný a opatrný.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište.
Amrit Sen.