Můj malý bratr
Nikol
Dobrý den. Můj mladší bratr je závislý na pervitinu a potažmo na hracích automatech. Nemá výrazné abstinenční příznaky. Jako laik si myslím, že by pomohl stacionář + smysluplná náplň volného času. Poraďte mi prosím, na koho se obrátit. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Nikol.
Ke skryté poznámce: pokud se po Vánocích vrátíte do Prahy oba, můžete s bratrem navštívit naše ambulantní zařízení.
Netuším, kdy se přesně vrátíte, takže Vám dám kontakt spíše na Kontaktní centrum, které je otevřeno i o víkendech a svátcích. Tam se můžete prozatím informovat co v nejbližších dnech jak udělat, jak pokračovat, informovat se o možnostech. Můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí:  13.00 - 20.00
Úterý:         9.00 - 20.00
Středa:       9.00 - 20.00
Čtvrtek:      9.00 - 20.00
Pátek:         9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud bratr zůstane s Vámi v Praze, mohl by pak například využívat služeb Denního stacionáře (dále jen DS), ale to by Vám v Kontaktním centru poradili, jaký typ služby by byl pro bratra vhodný.
Pro představu se můžete podívat na informace jak to v DS chodí zde v přiložených odkazech:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/komu-je-dst-urcen.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/principy-prace.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/ceny-sluzeb.html
Vy se můžete obrátit na Poradnu pro rodiče, viz kontakt a info v odkazech:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, kdyby něco nebylo jasné, neváhejte napsat.
Je od Vás moc hezké, že jste se toho takto zhostila! Dostatek sil pro oba.
S pozdravem MK