Pervitin
macecha
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné, že rok a půl po skončení braní pervitinu je osoba stále unavená, trpí nechutenstvím, změnou nálad. Nemám zkušenosti s drogama a tak nevím, jestli si v mé nepřítomnosti dávku nesežene. Případně, je možné, že se udržuje kouřením marihuany? Jedná se o mnladou dívku, matku. Děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Těžko dělat objektivní a zodpovědné závěry přes internet podle několika málo informací. K objektivnímu posouzení je nezbytný osobní kontakt a více komplexních informací o celkové situaci. Zda Vámi zmíněná osoba užívá pervitin a marihuanu takto bohužel opravdu neumíme posoudit.
V odkaze níže základní informace pro blízké osoby uživatelů drog, koukněte se na to, zda osoba, o které píšete, jeví nějaké další znaky. Dále by bylo rozumné spojit se s nějakým zařízením a podrobněji vše potřebné zkonzultovat. Pokud nevíte, kde by to bylo možné, napište, jaká města máte v dosahu, rádi Vám doporučíme vhodné kontakty.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
V případě, že jste z Prahy, můžete se spojit s kolegy z naší Poradny pro blízké osoby, viz kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba:  pracovní dny 9,00  až 19,00 (po objednání předem)
Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK