zjistitelnost hub v těle
petr
Dobrý den,
přemýšlím o tom, že začnu s microdosingem LSD nebo houbami. U LSD vím, že je v těle nezjistitelné, ale jak je to s houbami (obecně i v microdávkách) ? Nerad bych totiž poté třeba přišel o řidičák
Díky za odpověď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za otázku.
Prvně Vás musím vyvést z omylu - LSD samozřejmě v tělních tekutinách i v moči a jiných biologických materiálech zjistit laboratorně jde a to bez větších obtíží, a to včetně metabolitu.
K psilocybinu a psilocynu - tyto jsou samozřejmě detekovatelné také. Jako obecně všechny cizorodé látky. Moderní analytické metody dovolují zachytit velice nízké koncentrace látek v biologických materiálech, které by v době nedávno minulé bylo v podstatě nereálné detekovat.
Dále, jeden pohled je samozřejmě Váš řidičský průkaz, ale druhý a podstatnější pohled je, že je poněkud nezodpovědné řídit při užívání návykových látek a to z jakékoli skupiny... Na silnici nejste v podstatě nikdy sám - jedna věc je užívat návykové látky a ohrožovat tím tak jen sám sebe, ale užívat návykové látky tak, že ohrožujete ostatní, je věc ůplně odlišná.
Nikdo Vám nemůže nic zakazovat, ale je důležité, aby si každý uvědomoval, že není sobecky a egoisticky zodpovědný jen sám za sebe, ale také přeneseně i za své okolí.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec