Jsem nemocna?
Nelca
Krasny den Vam preji. Uz Asi rok a pul beru denne Tramal retard nekdy 1krat az 2krat 200mg do Toho lexaurin nebo diazepam a to tak 4tabletky. Bohuzel cim dal casteji si dam jeste vecer nekolik tablet zolpidemu 10mg. Bohuzel posledni dobou Uz to trva Asi 2 nebo 3 mesice mam docela silne deprese nic mne Uz skoro nebavi a posledni 3tydny jsem nez prace. Vetsinou spim kvuli praskum az do jedenacti I rodine Uz prijde Ze se mnou neco neni v poradku :(. Opravdu se posledni dobou Musim do vseho nutit, veci vidim cerne a prijde mi Ze mam problem s vyjadrovanim se. Zacaly mi zaludecni problemy. Mam skoro stale proste problem neco zacit delat, najit si praci a novy byt, jelikoz ted prechodne bydlim u rodicu. Je mi 26let. Prosim Vas o jakoukoli radu jak z Teto spatne situace nebo aspon co mam zacit delat aby bylo Uz lepe. Dekuji Nela

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Nelo.
Nejrozumnější by bylo řešit Vaši situaci s ošetřujícím lékařem, který Vám léky předepisuje. Vylíčit mu jak se po lécích cítíte, vše co prožíváte. Pokud si léky obstaráváte jinou cestou a lékaře třeba nemáte (?) bylo by rozumné se co nejdříve s nějakým specializovaným spojit a začít vše řešit. Tímto způsobem riskujete, že si vypěstujete návyk (otázkou je zda ho již nemáte) a to opravdu není nic příjemného.
To co by Vám navrátilo chuť a radost ze života bohužel podle několika málo informací nedokážu odhadnout. Proto doporučuji co nejdříve obrátit se na odbornou pomoc. Pokud nevíte kam zajít, napište, jaká města máte v dosahu, pokusíme se Vám někoho doporučit.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK