Pomoc se zavislosti na THC
Hulič48
Dobrý den,
přes 8 let hulim intezivně marihuanu(většinou několik gramů denně), několikrát jsem zkoušel přestat, ale po 1 max. 2 týdnech(v depresích, nechutenství, podrážděnosti...) jsem zpátky u jointů. Potřebuji pomoc. Chtěl bych se optat na pomoc v karlovarském kraji a zda je zcela anonnymní, nerad bych, aby se v zaměstnání něco dozvěděli.
Děkuji a s pozdravem

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Obrátit se můžete na kolegy z organizace Světlo. Veškerá Kontaktní centra pro konzumenty drog nabízí bezplatné, nezávazné a anonymní služby, není tedy čeho se obávat. Můžete se jen přijít nezávazně a anonymně informovat o možnostech, které byste mohl případně u Vás využívat a pak se rozhodnout co dál.
K - centrum
Sportovní 359/32
Karlovy Vary
Tel.: 727 954 163
Email: centrum.kv@seznam.cz
Vedoucí K - centra Karlovy Vary: Richard Vodička, tel.: 773 140 022
Provozní doba: PO až PÁ 7,30 - 16,00 (polední pauza od 12,00-13,00 každý pracovní den)
Více informací o zmíněném zařízení zde:
http://www.svetlokadanzs.cz/sluzby/k-centrum-karlovy-vary/k-centrum/
Dále se můžete podívat na tento web http://www.koncimshulenim.cz kde se můžete nejen dočíst užitečné informace, ale také je zde k dispozici on-line léčba.
Kdybyste se na něco potřeboval doptat, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil ke všemu, co budete potřebovat.
S pozdravem MK