poradna
šárka xxxxxxxxxxx
Dobrý den , byla jsem u vás na poradně a domluvili jsme se že vám dám vědět co a jak :) leták co jste mi dali , zavolala jsem a paní řekla že nikoho už neberou . Tak jsem řekla známé (chodí k terapeutce z magdaleny) zda by se zeptala jestli bych mohla chodit na terapie také . Tak čekám na odpoved, dozvím se po novém roce , tak jen tak pro informaci , HEZKÝ DEN :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Šárko.
Děkujeme za informaci.
To, že se snažíte svou situaci nějak více a hlouběji řešit je skvělé. Bohužel netuším, v jakém našem zařízení jste osobně byla (máme jich více) veškerá zařízení viz odkaz http://www.sananim.cz .
Obrátit se na kolegy z organizace Magdaléna samozřejmě můžete, ale možná byste našla pomoc a podporu i dříve...
Když tak ještě napište a více vše upřesněte, lze využít skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu.
Jinak přeji hodně sil do dalších dní.
Mějte se hezky, s pozdravem MK
P.S. Vaše příjmení uvedené v kolonce ,,Přezdívka/jméno" jsem záměrně umazala - zachováváme anonymitu všech pisatelů.