efedrin
Petr
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli Vám něco říká výrobek zvaný "ripped fuel" jedná se o výrobek pro kulturisty:) Tento výrobek prý obsahuje kombinaci efedrinu a guarany a já bych se chtěl zeptat jestli nevíte i o jiných podobného složení látkách:)Díky a neberte to jako že bych letěla koupil si toho kamion jenom mě to zajímá z důsledku vyzkoušení:)Děkuji a díky...

Odpověděl: Jakub Minařík
Našel jsem si ripped fuel na netu a podle složení to bude celkem dosti stimulující kombinace. také bych si troufl mít podezření na návykovost, včetně rizika závislosti. Efedrin jistě s sebou tohle riziko nese a také je to látka, která se užívá jako základ k výrobě pervitinu. Taky dlužno podotknou, že uživatel téhle kombinace by při antidopinkovém testu asi dost zaplakal. Doping je to určitě, včetně rizika, že sportovec nemusí odhadnou možnosti svého organismu. Trochu tápu v tom, co tam vlastně je - ale pokud by se jednalo opravdu o efedrin - vzhledem k síle preparátu to může být celkem fofr. Pokud to chcete zkoušet, čiňte tak prosím opatrně a neberte to moc dlouho.