thc
lucas
dobry den chtel jsem se zeptat u,nás ve škole dělali testy a vybrali nahodné ze třídy,,, a muj dotaz je kdyz si seženu čistou moč od kamarada kterej nikdy nehulil a budu tu moc nosit v kapse/ v batohu v nějaky ampulce, zjistí to ta doktora že je moč třeba týden stará ??

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Podobné plošné testování ve škole mi přijde poněkud zvláštní. Jde o střední, či základní školu? Kolik vám je let? Budu rád, když při zachování anonymity na tyto otázky odpovíte.
K vašemu dotazu - při screeningovém testování moči na přítomnost metabolitů nelegálních drog nelze zjistit stáří moči, k tomu by musely být zcela jiné testy.Pro zkušeného pracovníka může být zvláštní/varovná například teplota vzorku, která v ampuli je nižší, nežli z lidského těla.
Z dotazu implicitně vyplývá, že test vašeho vzorku by vyšel pozitivní, že? Co užíváte? Nechcete mi k tomu něco napsat?
Mějte se fajn
J.Chudomel