syn bere drogy
Monča 1234
můj syn jemu 18let.začal brát pervitin a kouří trávu.je agresivní a napadá mě většinou ústně a psichycky mě vydíra.odstříhla jsem ho od peněz a on šel a ukradl mi peníze. tak jsem zavolala policii ale mezi tím syn utekl.nevím jestli přijde nebo.jak mu pomoci?
děkuji Monika

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nejsem si jistá, jestli syn teď stojí o nějakou pomoc. Pravděpodobně ho drogy ještě dost baví a Vy mu tuhle "zábavu" někdy kazíte tím, že u nechcete dát peníze a neschvalujete mu ji. Proto se pak asi chová tak jak se chová. Myslím, že teď byste v první řadě měla myslet na sebe, abyste vydržela s fyzickým i psychickým zdravím do doby, až Vás bude zase potřebovat a bude o pooc stát. Tedy až se rozhodne, že s drogami končí nebo chce něco změnit. Znamená to nenechat se vydírat, okrádat, napadat. To, jak jste zatím postupovala, bylo pravděpodobně to nejlepší, co jste v danou chvíli mohla udělat. Teď záleží hlavně na tom, jak se zachová on. Do budoucna by bylo dobré, kdyby tíha všech střetů se synem neležela jen na Vás. Pokud můžete mít v někom oporu, využijte ji. Podporou by pro Vás mohl být i intenzivnější kontakt s odbornou pomocí, tedy s nějakou poradnou pro rodiny a blézké závislých. Tuto službu poskytují různá drogová zařízení. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, dejte prosím vědět město, kontakt Vám ráda zašlu.
Budu držet palce, aby se situace co nejdříve obrátila k lepšímu.