balíček s obsahem krystalků nebo kaminku
kachna
Prosím nasel jsem před restaurací malý balíček po rozbalení jsem uvnitř našel krystalky připomínající kamynky může to být nějaká droga díky za info xxxxxx Pavel

Odpověděl: Amrit Sen
Pavle, zdravím Vás.
V balíčku, který jste našel, droga být může, ale taky nemusí. Může jít téměř o cokoli, možná i o látku nebezpečnou, nebo zcela neškodnou.
Nejlépe uděláte, když ji vysypete do záchoda a pořádně spláchnete.
Balíček, ve kterém látka byla, pokud není z igelitu, také. Pokud ano, dejte ho prázdný například do pet lahve, zašroubujte a hoďte do kontejneru, nebo lépe ho spalte v uzavřených kamnech.
Další možností je balíček odevzdat na policii, případně prvnímu policistovi, kterého potkáte, nebo telefonicky kontaktovat terénní pracovníky některé služby, která se zabývá drogovou problematikou a balíček jim odevzdat. Ti se postarají o bezpečnou likvidaci, například společně s infekčním odpadem.
Pak budete mít klid.
Přeji požehnaný Advent,
Amrit Sen.