pervitin
livuš
Dobry den, obavam se ze muj pritel uziva drogy. Parkrat jsem u nej nasla prazdny sacek a injekcni strikacku. Jedine co mi vrta hlavou proc vzdy najdu bud lahev nebo sklenici vody. K cemu ta voda ? Pred 3 mesici jsme si o tom promluvili a od te doby jsem strikacky nenasla. Ale obcas najdu tu vodu. Pritel se vzdy na neco vymluvy ale myslim si, ze mi lze.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nevím, kde přesně najdete sklenici vody nebo lahev a v jaké situaci. Po delším užití pervitinu bývá kvůli zvýšenému výdeji energie často jak hlad tak žízeň, ale nevím, jestli s tím to v případě Vašeho přítele souvisí. Důležitější asi je, jestli pozorujete i jiné ukazatele, že stále bere, jako třeba nespolehlivost, změny nálad, neodůvodněné utrácení peněz, nedochvilnost... Injekční užívání drog je poměrně problematická záležitost, nejedná se většinou o žádné jednorázové experimenty. Uričtě by tedy bylo dobré věnovat tomu pozornost a případně zvážit, jak Vás to může ohrozit (možná nákaza některými chorobami, jako jsou žloutenky typu B a C apod.).
Pokud byste si nebyla jistá, jak vážná je situace s přítelem a chtěla se dozvědět více, bylo by dobré navštívit některou z poraden pro rodiny a blízké uživatelů. Mohu Vám poslat kontakt, když napíšete nejbliží velké město.