Moje netr bere drogy
Lukina
Dobry den,
Me neteri je 15 let. Jeji matka ji v kabelce nasla sacek s pervitinem. Vsechny priznaky ktere pipisujete ma. Kam se mame obratit a jak tuto zalezitost resit.Jsme z Prahy.
Dekuji za pomoc.
V.xxxxxxxx Lukina

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všech pisatelů.
Vaše sestra, tedy matka neteře, se může spojit s naší Poradnou pro rodiče a více vše zkonzultovat v osobním kontaktu, což bývá nejrozumnější řešení.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud by Vás nebo matku dívky ještě napadlo, na co je třeba se doptat, neváhejte napsat.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK