drogy? odpoved
slavka
Ja Neviem Len SI to myslim pretoze prisiel mi ako opity ale alkohol som necitila. Tie rozzsirene zrenicky a ten pohlad bol taky mimo. Bolo mu zle na zvracanie ale potom zaspal.ak ked som Sa ho opytala CI nieco pil alebo fajcil rozculil Sa.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Slávko.
Chápu Vaše zděšení, už s ohledem na ADHD a nízký věk syna. Ale jak jsem uvedla v první odpovědi, nedokážeme na dálku, bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací, objektivně a především zodpovědně posoudit, zda je někdo pod vlivem nějaké drogy.
Uvedla jste, že syn užívá Stratteru - nemohlo například dojít k projevu nějakých nežádoucích účinků nebo ke kontraindikaci s užitím nějakého jiného dalšího léku nebo k užití jiné dávky než je doporučeno ošetřujícím lékařem? Prostudujte pro jistotu příbalový leták (jsou tam veškeré informace).
Pro jistotu vkládám odkaz, kdybyste jej doma už třeba neměli: http://www.psychoweb.cz/leky-a-letaky/strattera---pribalovy-letak-ucinky-nezadouci-ucinky-davkovani/
Mějte se zatím hezky, přeji, ať to není nic vážného a syn je brzy v pořádku.
S pozdravem MK