Pervitin v moči
andis
dobrý chcel by som opýtat v piatok som mal tak 4 ciari pervitinu a v pondelok idem na drogove testy na krv najdu mi to tam popripade ako dlho to tam bude mat? a co na to pomaha abi sa to viplavilo?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Urychlit proces odbourání toxických látek z organismu nijak zázračně nelze, tady platí jediné zásadní pravidlo a to abstinence.
Níže uvádím orientační údaje prokazatelnosti u pervitinu z tělních tekutin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Nikdy proto nelze předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop, je to vždy velmi individuální.
Mějte se hezky. S pozdravem MK