propadle tvare z uzivani pervitynu
vendelyyn
Dobry den v den mych 18 narozenin sem zacal uzivat pervityn zhruba po 2 letech sem ho zacal uzivat nitrozilne ale od svich 24 narozenin sem zacal zas snupat a snazim se odvikat za tyden je mi 26 a za posledni rok sem mel 4 krat a to jen v malych davkach ale zas na druhou stranu kourim docela dost konopi.
Docela dost me ale trapi( propadla tvar kruhy okolo ociatd). Na vaze sem pribral ale na tvari jen trošičku. Prosim poradte mi jak co nejucineji a nejrichleji se toho zbavit dekuji vam

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Vendelíne.
Ke skryté poznámce: nezlobte se, emailovou adresu nevyužijeme, odpovídáme pouze prostřednictvím této poradny, děkujeme za pochopení.
Když čtu Váš příspěvek, ve kterém popisujete Vaše narozeninové dny jako dny zlomové, napadá mě, zda letos si k narozeninám nenadělit rozhodnutí, že byste si od všeho (včetně marihuany) dal pokoj (?).
Abstinencí, vyváženou pravidelnou stravou, doplňováním vitamínů a minerálů, pitným režimem (nealko), zdravým pohybem by se Váš organismus jistě postupně dostal do rovnováhy a vypadal by zdravěji.
Pokud byste si chtěl více a podrobněji nezávazně popovídat o tom jak začít a jaké případné (třeba ambulantní) služby byste mohl využít, napište, kde žijete, pokusíme se Vám doporučit vhodné kontakty. S terapeutickou podporou to jde vždy mnohem snáze.
Tak to zvažte, když tak se ještě ozvěte. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK