komunita nebo ambulance?
mamina
Dobrý den, ráda bych zjistila, jestli je pro 19ti letou dívku, která kouří marihuanu a šňupe pervitin (a konečně si přiznala, že má problém, se kterým je třeba něco dělat) vhodná ambulantní léčba nebo léčba v komunitě. Taky by mě zajímalo, co s sebou nese kombinace marihuany a pervitinu. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
V odkazech základní informace o zmíněných drogách:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Vhledem k tomu co uvádíte ve skryté poznámce (jste daleko od větších měst) obávám se, že díky této skutečnosti je asi nemožná ambulantní forma léčby (i kdyby byla v případě dcery dostačující, což ale bez osobního kontaktu s dotyčnou osobou stejně nejsme schopni objektivně zhodnotit).
Uveďte prosím, kde žijete, jaká větší města máte nejblíže nebo spíše do kterých se Vám nejlépe dostává, podíváme se na případné možnosti.
I v případě léčby pobytové by bylo třeba, aby s dcerou nejdříve někdo pohovořil (alespoň jednorázově), vyhodnotil situaci a případně pomohl zprostředkovat nástup na detoxifikační jednotku a následně pobyt v komunitě. Většinou to dělají pracovníci Kontaktních center, která bývají skoro ve všech větších městech.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK