Co dělat
luska
Dobrý den. Jak se chovat k dospělému synovi který bral 2 roky pervitin a 9 let kouří trávu. S pervitinem prý skončil alespoň to tvrdí ale s trávou ne. Začal chodit k psychiatrovi a do Komunity. První měsíc to doma šlo. Dodržoval nastavené podmínky snažil se.Pak se to změnilo. Začal být velice agresivní. Ne přístupný a do Komunity přestal chodit. Mluvila jsem s paní a sdělila mi že je to dle ní psychické a že nespolupracuje a řeší problémy jiných.Chvílema se chová jako malé Dítě. Jen to náročné se udržet v klidu. 5 let u nás nežil. Teď když přišel téměř o vše tak se vrátil domů. Děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Syn je dospělý a jak píšete, žil řadu let samostatně. Když mu začalo být ouvej, tak přišel domů. Nepíše se mi to lehce, ale tím, že mu jeho těžkou situaci zjednodušíte tím, že ho doma necháte, mu asi nepomůžete. Často bývá motivace ke změně, tedy rozhodnutí se přestat užívat drogy právě pod tlakem hroutícího se života. Uživatel drog všechno prodal, je v koncích, neví, jak dál - a tak se třeba začíná zabývat myšlenkou, že přestane drogy užívat. Tedy můj názor je, že byste mu mohla třeba dát podmínku - můžeš být doma, ale nejdříve se půjdeš se léčit. Co vy na to?
J.Chudomel