alkohol
Pája
Dobrý den, nepíšu ohledně něčeho vážného, ale spíše netradiční dotaz, ale mám přítelkyni,která nepije vůbec alkohol s tím, že jí nedělá dobře a údajně to tak měla vždycky. Samozřejmě jsem na jednu stranu rád,ale říkám si jestli to zase nemůže být taky nějaký problém, ptž pokud je to v malé míře a občas, tak to člověka i příjemně uvolní a pokaždé, když o tom zkusím mluvit, tak reaguje hodně upjatě, tak jsem se spíš chtěl zeptat jestli to nemůže být nějaký blok z minulosti nebo něco psychického a jestli to jde nějak řešit nebo to nechat prostě být, ptž samozřejmě žádná překážka ve vstahu to není... spíš jen bych rád, kdyby se zbavila případných psychických bloků a nědělala si z toho takovou překážku.. Díky, mějte se :)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
těžko říct, co Vaší přítelkyni brání v občasném pití s mírou. Je ožné, že má nějakou špatnou zkušenost z rodiny nebo z mládí. To Vám ale vysvětlí jedině ona. Rozhodně se nejedná o žádný nebezpečný blok, pokud to nedělá problémy ve vašem vzájemném soužití. Nepíšete, jak dlouho spolu jste. Dovedu si ale představit, že pokud budete její rozhodnutí tolerovat a nebudete se jí často vyptávat a tlačit na ni, tak se jistě po čase dozvíte o jejím rozhodnutí i něco víc a vysvětlí Vám ho. V každém případě máte pravdu, že lepší tak, než obráceně...