Testy
Juventus91
Dobrý den, dají se testy z moči na pervitin nějak obejít? Doma je občas děláme a pořád nic,ikdyž nám osoba přijde pod vlivem, má nějakou šanci to nějak změnit ?díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Těžko nějak objektivně vyhodnotit situaci na základě několika mála informací, nerada bych testované osobě křivdila nebo naopak situaci podcenila...
Když zůstaneme v obecné rovině - tak orientační testy jsou testy pouze orientační a mohou se mýlit (100% výsledek může zaručit pouze rozbor v toxikologické laboratoři). Dále, pokud není testovaná osoba pod přímou kontrolou v době odběru tělní tekutiny, může se stát, že vzorek tekutiny zamění za vzorek jiný (jiné osoby, která žádné drogy nebere) nebo vzorek nějak jinak znehodnotí (například přimícháním nějakého saponátu apod.). Ale jak jsem zmínila - nerada bych někomu křivdila, pouze uvádím informace, o kterých víme, že se někdy dějí, ale s určitostí, že se něco z toho děje právě u Vás objektivně určit nemůžeme.
Můžete si zde (viz odkaz) přečíst základní informace o testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Dále pak základní informace pro rodiče a další blízké osoby:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud jste v Prahy a okolí, můžete se spojit s naší Poradnou pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog a tam s kolegy v osobním kontaktu vše více a podrobněji probrat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: všední dny od 9h do 19h
Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy (je nutno se předem objednat, viz uvedená telefonní čísla). Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně.
Další informace o Poradně naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Kdyby něco nebylo jasné, potřebovali jste se doptat nebo kontakt jinde, neváhejte kdykoliv napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK