THC v těle
Ryck
Dobrý den chci se zeptat přestal sem po 3letech každodenního kouření marihuany (5gramů/den) poradite mi prosim co mohu delat pro rychlé odbourání THC z těla? Četl jsem mnoho stránek s touto tématikou ale vypadá to že nic neexituje. Je nějaký způsob nebo budu trpět za blbost kouření marihuany? Děkuji za brzkou odpověď ☺

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Podotýkám pouze mírně. Zásadní pro detoxifikaci, stále platí úplná abstinence.
Netuším, kdy jste přestal konzumovat a ani kdy Vás čeká případné testování (?). Pro orientaci uvádím doby prokazatelnosti z tělních tekutin, u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání (též se dají objednat na netu) a sám se v domácích podmínkách otestovat.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK