jak dlouho?
vininka
Dobrý den, mám dotaz. Chci se hlásit do armády a mám lékařskou prohlídku 7.1. mám jít na krev. mám problém takový že 9.11. jsem u kamarádky zkusila marihuanovou buchtu a pak si dvakrát potáhla z jointa...od té doby nic a předtím taky nic. mám strach, že to nějak ovlivní výsledky...někdy píší že to tam je jen 2-3 týdny ale kamarádi říkají že 2-3 měsíce...hrozně se toho bojím...vím že už to nikdy zkoušet nebudu...prosím poraďte... předem děkuju za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná z tělních tekutin v těchto přibližných rozmezích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních konzumentů, při užití občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (u občasných uživatelů cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde pouze o orientační údaje. Vždy záleží na dalších aspektech, jako je množství a kvalita konkrétní drogy, intenzita/frekvence konzumace a také schopnost organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání toxické látky z těla rychle vypořádat. Jsou to velice individuální záležitosti a výše uvedené údaje jsou pouze orientační. Nikdy proto nelze předem přesně určit, kdo kdy bude již beze stop či nikoliv.
Pokud jste jednorázově užila marihuanu počátkem listopadu a na testy jdete začátkem ledna, předpokládám, že budete s největší pravděpodobností v pořádku (pokud už nic konzumovat nebudete, samozřejmě).
Pro Váš klid doporučuji zakoupit volně prodejný test (detekce moč THC) - v lékárnách se běžně dají pořídit a sama se doma otestujte.
V řádu několika měsíců se konzumace drog dá prokázat testem z vlasů, ale ty se běžně neprovádí, jelikož jsou velmi nákladné. Většinou se provádí na základě soudního rozhodnutí pro právní účely.
Stačí to takto?
Když tak ještě napište.
S pozdravem MK