problémy všude
mor
Zdravím vás a chtěl bych vás poprosit o pomoc.Již mnoho let beru občas pervitin a už mnohokrát mi to způsobilo nemalé problémy.Dodnes jsem si myslel,že to nějak zvládám ale opak je pravdou.Mám rodinu a nechci o ní přijít.Nepotřebuji to pořád ale jednou za měsíc si dám a když už tak se vším všudy.Nevím kdy mám dost.je t možné nějak řešit?Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dobře, že píšete. Samozřejmě vše řešit lze, jen se musí začít. Nejrozumnější je dojít se osobně poradit, více a podrobněji probrat co je třeba. Můžete využít nezávazné, bezplatné a možno i anonymní poradenství, kde si doplníte informace, dozvíte se o případných možnostech (o využití léčebných programů - jsou i ambulantní formy léčby), poradíte se co a jak dál...
Napište nám, odkud jste, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás ne vhodné zařízení nasměrovat.
Nemusíte se ničeho obávat, vstupem do zařízení se nijak nezavazujete, můžete se jen poradit, zkonzultovat co je v danou chvíli třeba a pak se sám svobodně rozhodnete, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Léčba závislosti je dobrovolnou záležitostí, nikdo Vás nebude nutit k něčemu, co sám nechcete, bez chuti spolupráce a dostatečné motivace by to stejně nemělo smysl.
Tak to zvažte a ozvěte se, rádi Vám kontakt doporučíme.
Mějte se zatím hezky, přeji, ať Vám Vaše odhodlání vydrží!
S pozdravem MK