Pervitin sucho v puse problemy s otoky (sucho mam i když neberu)
Ladik
Dobrý den chtěl bych se zeptat lze nějak utlumit stav na pervitinu? beru už od 17 let je mi 19 prodělal sem zastavu srdce byl jsem tři měsice čisty pak přišel rozchod a nasledně i chut si dat....Mám v krku nějaky hleny co nejdou vykašlat lze nějak vyčistit krk? Jsem s toho uplně na dně....je mi hrozně dlouho sem se držel ale neudržel..mám strach že mám něco s ohryzkem v krku natejká mi prava strana krku a citím divny pach v puse mám i strašný sušáky respektive mi nejde ani polykat..prvně to bylo jen po *pervitinu* pak i nasledně po Marihuaně kterou sem omezil..sucho mam furt nevím co mám dělat zezačátku mě to bavilo ale ted už myvam stavi kdy se rozbrečím a sem s toho uplně mimo v mojem věku a takový problémy.. :/ přemyšlel jsem i o detoxu..kam nejspíš taky pujdu do Kroměříže...Piju hodně mlika ale mam pocit že po něm mám ještě víc hlenu a ještě huř se mi polyka...Palí mě břicho a udělal se mi u pupku dolik

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Netuším, jakým způsobem jste pervitin užil. Šňupání může vést k poškození nosní i krční sliznice, také nadprodukuje hlen. Užíváním pervitinu dochází ke snížení produkce slin, proto Vás možná hleny takto teď trápí. Těžko říct takto na dálku, zda s tímto nemohou souviset i další okolnosti, zda k tomu třeba nejste ještě trochu nachlazený, zda to není důsledek kouření (většinou konzumenti pod vlivem pervitinu vykouří více cigaret než je pro ně běžné) nebo zda jde o všechno dohromady anebo zda jde o něco úplně jiného. Takto na dálku to opravdu nelze úplně zodpovědně posoudit.
Hodně pijte (nealko - ne colu a ne energy drinky). Mléko bych s ohledem na to, že Vás trápí hleny, také nedoporučila (mléčné výrobky podporují tvorbu právě hlenu). Můžete zkusit popíjet bylinné čaje (meduňka, třezalka) působí sedativně.
Rizika se objevují vždy a to nejen v oblasti fyzického zdraví. Také to má samozřejmě značný dopad na psychiku jedince. Pervitin je látka vyráběná chemickým procesem, který může být různě ovlivněn tím, kým je vyráběn. Z toho pak vychází celková kvalita konkrétní látky a tím pak dopad na organismus a psychickou odolnost. Konzumace drog je velká zátěž pro organismus, včetně psychiky a to po všech stránkách.
Dokázal jste tři měsíce nic neužít. Chápu, že Vás rozchod zasáhl a s největší pravděpodobností se cítíte být zraněný, opuštěný, zklamaný...
Zkuste sebrat sílu a obraťte se na odbornou pomoc. S terapeutickou podporou tímto nesnadným obdobím projdete snadněji.
Uvádíte, že máte chuť jít na detox do Kroměříže, tudíž předpokládám, že žijete někde tam. Spojte se s kolegy (kontakt níže) - pomohou Vám vše zařídit.
Kontaktní centrum Plus
Ztracená 63
Kroměříž
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 573336569, 734237840
Otevírací doba: Pondělí - Pátek  od 9 - do 16 hodin
vedoucí:
Mgr. Radovan Klabal
Tel: 734 237 840
Email:  radovan.klabal@kromeriz.charita.cz
sociální pracovníci:
Bc. Lenka Štěpánková
Tel: 773 454 862
Email:  lenka.stepanova@kromeriz.charita.cz
Bc. Silvia Klučková
Tel: 773 454 862
Email:  silvia.kluckova@kromeriz.charita.cz
Více informací zde: http://kontaktni-centrum-plus.webnode.cz
Pokud žijete někde jinde, neváhejte napsat znovu, doporučíme Vám jiné vhodné zařízení, kam byste si mohl dojít.
Tak se držte!
S pozdravem MK