Pritel bere drogy
Misuletka
Dobry den,
Pritel bere (kouri) pervitin. Kdyz jsem pred rokem otehotnela myslela jsem, ze kvuli miminku prestane. Jenomze je to porad jen horsi. Financne se o nas stara,chodi do prace. Ale porad bere drogy, neni den co by to nemel, bez toho vubec nefunguje. Porad je nekde pryc. Zkousela jsem uz vse. Rekla mu bud ja a prcek nebo se odstehuj. Je mu to jedno...kdyz s nim chci mluvit tak me serve, ze jsem blazen a nemam rozum. Chci aby se odstehoval,ale on nechce a ja uz se ho bojim a nevim jak se mam branit,komu to rict...jsem v koncich. Muze te mi,prosim, nejak poradit?
Dekuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doporučuji vyhledat odbornou pomoc. Nejsou to zrovna jednoduché záležitosti, bylo by vhodné vše spíše probrat v osobním kontaktu. Tato forma komunikace přece jenom má své omezené možnosti, můžeme zůstat pouze v obecných rovinách. Aby byla naše pomoc účinná, je vždy zapotřebí mít více ucelených informací o celkové situaci, vždy je to velmi individuální. Nejenom, že si doplníte informace, ale také může zkonzultovat jak vhodně v dané situaci pokračovat dál, jak s partnerem komunikovat, utvrdit se ve svém rozhodnutí, také načerpat sílu a podporu, protože v jednoduché situaci zrovna nejste.
Neuvádíte, kde žijete. Pokud není problém Praha, můžete se spojit s kolegy naší Poradny pro partnery a rodiče a vše zmíněné výše více a podrobněji probrat. Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Více info naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud žijete někde jinde, napište, jaká města máte (větší) poblíž, vyhledáme Vám jinou možnost, kde byste se mohla poradit.
Kdybyste měla doplňující dotazy pro prostudování informací v přiložených odkazech, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Přeji, dostatek sil!
S pozdravem MK