syn a drogy
matka eva
potřebovala bych kontakt na drogovou poradnu v moravskosl.kraji, kde bych se mohla poradit jak dál se synem, myslím že začíná být závislý a okrádá mě, je mu 16 let.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Evo.
Moravskoslezský kraj je široký pojem, netuším, jaké město je Vám nejblíže nebo nejlépe dostupné. Níže kontakty na Kontaktní centra ve Vašem kraji. K-centra poskytují mimo služeb uživatelům také poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Služby jsou poskytovány bezplatně, nezávazně a lze i anonymně. Zařízení je možné navštívit během provozní doby i bez objednání, pokud se objednáte je to samozřejmě výhodnější (nebudete muset čekat a pracovník bude mít víc času, pokud o Vás bude předem vědět).
Také můžete prostudovat základní obecné informace pro rodiče zde v odkaze: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Další možnosti naleznete v databázi odborných zařízení zde: www.drogy-info.cz - rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh.
Kontaktní centrum
Hradecká 16
Opava
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 553718487
Bc. Antonín Daněk
http://www.podslunecnikem.cz/
Kontaktní centrum
Hřbitovní 12
Havířov
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 596884854
Mgr. Michal Fabian, DiS.
http://www.ssmh.cz/
Kontaktní centrum Renarkon o. p. s.
Zengrova 828/69
Ostrava
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 595627005, 602670789
Bc. Beáta Oravcová
http://www.renarkon.cz
Kontaktní centrum Renarkon o. p. s.
Pionýrů 1757
Frýdek - Místek
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 558628444, 606694244
Bc. Jakub Larisch
http://www.renarkon.cz
Kontaktní centrum
Svatováclavská 7
Krnov
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 554620177
Bc. Martina Nováková, DiS.
http://www.krystalhelp.cz
Kontaktní centrum
Energetiků 940, pavilon A
Orlová
Google mapsZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 596511074, 737530777 (streetwork)
Po-Čt (9-15 hod), Pá (9-13 hod)
Petr Svěch
http://k-centrum-orlova.webnode.cz/drogy/
Mějte se hezky, s pozdravem MK