Nizkej tlak
Niki
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat na nizkej tlak při kouření marihuany.
Mám nizkej tlak dřív jsem i často kolabovala.
Slyšim často od lidí že to není dobrý kouřit marihuanu na nízkej tlak,chtěla bych vědet jaký jsou učinky a co se může i stát.
Tlak mám 50 na něco :/
Děkuju.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je dobře, že si obstaráváte informace.
Konzumace nelegálních drog (včetně THC) je riziková vždy (z plna důvodů) i pro zcela zdravé jedince. Pokud máte nějaké somatické problémy, je konzumace čehokoliv, více rizikovější než kdykoliv jindy. Už s ohledem na to, že konzumace THC může způsobit opravdu velké změny krevního tlaku (prudce zvýšit, ale také prudce snížit), pak samozřejmě mohou nastat kolapsové stavy (s rizikem pádů/úrazů). Pokud tyto potíže máte za normálních okolností i bez toho aniž byste něco užívala, doporučuji další případné konzumace řádně zvážit.
V odkazech níže základní informace o konopných drogách a jejich rizicích:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.koncimshulenim.cz/rizika/
Dále pak názornou podrobnou ukázku co dělají drogy v těle: http://www.jellinek.eu/body/index.html?KeepThis=true&TB_iframe=true&height=588&width=672
Tlak 50 ,,na něco" je opravdu málo, doporučuji obrátit se na specializovaného lékaře.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK