Cocain
kamča
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak požít kokain aby byly učinky co největší. beru kokain už několik let , tak jednou za dva týdne na party, na party si vystačím z 0.5-1.0 g. kokainu. Jenže je mi už jasné, že jsi tělo postupně víc a víc zvyká, takže dávky logicky je pořeba zvyšovat. ale právě proto se ptám jestli nevíte nějákou techniku jak by byl účinek silnější při stejnem množství ?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za Vaší otázku, nicméně se obávám, že jste si zmýlil cíl, kam jste ji chtěl položit, protože tato poradna se rozhodně nezabývá poradenstvím, jak se efektivněji a lépe intoxikovat, ale naopak se zabývá poradenstvím ohledně snižování rizik při užívání, vyhledáváním vhodných kontaktů na léčebná zařízení a dalšími oblastmi týkajícími se prevence a léčby závislostních onemocnění.
Tudíž, bohužel, na Vaši otázku neodpovíme. Samozřejmě, pokud byste se chtěl poradit ohledně toho, jaká hrozí rizika při užívání kokainu, nebo jak začít s léčbou užívání kokainu apod., tak jsme Vám samozřejmě plně k dispozici.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec